Här hittar du de rätta svaren på vanliga frågor.
Bonuspoängen sätts automatiskt in på ditt kundkonto. Du kan lösa in poängen för respektive köp 30 dagar efter beställningen.
Det totala beloppet kvittas automatiskt mot bonuspoängen.
Om du vill returnera ditt paket inom 30 dagars returrätt får du en retursedel från oss via e-post på begäran.
Bifoga följesedeln med paketet och skriv om möjligt ner anledningen till returen.
Packa varan säkert för frakt och klistra etiketten på fraktkartongen.
Inom returrätten (30 dagar) är returen av paket avgiftsfri. Du får en förbetald retursedel från oss via e-post. Efter dessa 30 dagar eller vid frakt av speditör måste köparen själv stå för returkostnaderna.
Bearbetningen av returen kan ta upp till 10 arbetsdagar, beroende på den aktuella returvolymen.
När vi har tagit emot returen fortsätter vi att behandla den.
I grund och botten kommer du att få tillbaka beloppet på samma sätt som du betalade. Om detta inte är möjligt kommer du att få ett e-postmeddelande från oss där vi kommer att be om önskad bankinformation för återbetalningen.
Om du har beställt via en extern marknadsplats som Amazon eller Ebay kommer du att få tillbaka det belopp som betalats via respektive plattform.
Om du får en vara skadad eller med defekt, vänligen maila oss med en beskrivning av defekten, ditt ordernummer och bilder som tydligt dokumenterar defekterna.
Det beror alltid på vad du klagar på, ofta hanterar tillverkarna reklamationerna själva. Det är bäst att skicka ett kort e-postmeddelande så berättar vi vart du ska gå direkt.
Om du vill ha varan i en annan storlek eller färg, vänligen beställ om. Så snart vi har mottagit returpaketet kommer vi att återbetala beloppet för den ursprungliga beställningen.
Kontakta bara vår kundtjänst via e-post eller telefon. Om paketet ännu inte har lämnat vårt lager ändrar vi gärna adressen direkt. Om paketet redan är på väg kan du ändra din leveransadress direkt via spårningslänken.
Efter att varorna har skickats får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk så att du kan spåra paketet.
Om du inte längre kan spåra ditt paket eller om spårningen inte visar någon rörelse av beställningen, kontakta oss direkt eller Postnord/DPD. Gärna via telefon eller e-post.
Om du vill annullera din beställning, skicka ett e-postmeddelande till oss med din begäran om annullering. Om avbokning inte längre är möjlig är det bäst att vägra att acceptera paketet och det kommer att returneras till oss automatiskt.
Logga in på kundkontot. Gå till din kontoöversikt "Mitt konto" och bläddra hela vägen ner. Där visas en röd balk "Delete customer account" (radera kundkontot).
Logga in på ditt kundkonto i butiken. Du kan ändra data där som du vill.
Nej, du kan också beställa som gäst. Lägg önskade varor i kundvagnen, ange din leverans- och faktureringsadress och avmarkera "Skapa nytt kundkonto".
Gå till knappen "Logga in" i onlinebutiken. Och klicka på "Glömt lösenord" till vänster. Ange din e-postadress så får du en länk via e-post för att återställa ditt lösenord. Du är också välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.
Lägg varorna i kundvagnen, gå till kassan och välj önskad betalningsmetod. Vid betalning med kreditkort kommer du att vidarebefordras säkert och kan ange dina uppgifter. Om du anger detta kommer köpesumman att debiteras en gång.
Lägg varorna i kundvagnen, gå till kassan och välj önskad betalningsmetod. Om du väljer förskottsbetalning får du en orderbekräftelse med alla nödvändiga uppgifter, t.ex. kontoinnehavare, bank, IBAN, BIC och skälet till betalningen (beställnings- och kundnummer). Så snart vi har mottagit beloppet från dig får du en faktura och beställningen skickas.
Med betalningen SOFORT överföring skickas du direkt till Klarna (SOFORT Överföring) via webbutiken.
Lägg varorna i kundvagnen, gå till kassan och välj önskad betalningsmetod. Med PayPals betalningsmetod kommer du att vidarebefordras direkt till PayPal via butiken och kan slutföra betalningen där.